Kvällsjobb
Måndag och ny vecka. Inleder veckan med lite kvällsjobb och sitter just nu i skrivande stund i bussen på ändhållplats och väntar på avgång för kvällens näst sista tur innan jag får gå hem och sova.
Att kastas fram och tillbaka mellan förmiddag och eftermiddagsjobb kan jag ibland ha lite svårt för, trots att jag har kört buss i mer än 2 år. 
Men de som är skönt med kvällsjobb på vardagar är iallafall att de är lugnt och skönt och inte allt för mycket kunder. 
 
Förövrigt så hoppas jag från och med nu att jag verkligen kommer bli mer aktiv här på bloggen. 
Jag har saknat att blogga, men framför allt så har jag saknat att fotografera. Men de tror jag med all sannolikhet kommer att ändras på, för jag har nämligen gått köpt en ny kamera. En Sony a5000 kompakt systemkamera blev min i fredags. Mer om den kommer i ett senare inlägg. 
 
Nu är de dags för mig att åka vidare på nästa tur. 
 
Ha de så bra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress