Regn och förkylning
 
I skrivande stund ligger jag i soffan och snörvlar och hostar medans jag lyssnar på regnet som stundvis öser ner utanför. Har åkt på en riktig prakt förkylning och mår inte alls bra.
Tvingade mig själv på jobbet igår då jag bara hade ett pass 04.30- 9.30, men de var tungt nog. Sen låg jag deckad i soffan resten av dagen och orkade ingentig. Idag mår jag lite bättre, men långt ifrån bra, tur nog är jag ledig så försöker kurera mig så mycket det bara går.  Vila, dricka te och bara ta de allmänt lungt så kanske jag är mer på benen imorgon. 
 
Vad har ni för knep för att lindra en förkylning?
 
Elin Bjurek

Fy vad trist med förkylning! Jag brukar äta mycket vitlök och göra te på ingefära, funkar verkligen bra!! :)

Svar: Jo, de är verkligen trist! Tack, de var ju bra tips! :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress