Utmaning - fota bilar i fart


Ibland känner jag att jag vill utmana mig själv och mitt fotograferande lite grann. I lördags frågade C om jag ville följa med honom till Jörn och se på knuffarcup. Hjärtat har nämligen ett stort intresse för motorsport och tycker de är kul. Jag gick med på att följa med, och bestämde mig för att ta med mig kameran för att testa att ta lite bilder på bilarna. Fota bilar i full fart, de är inte helt lätt. Men helt klart en kul utmaning att försöka få fokus på bilarna. Ångrar dock att jag inte tog med min större systemkamera och teleobjektivet, övertygad om att de hade bilvit lite bättre bilder då. Nästa gång hjärtat drar med mig på biltävlingar ska nikonen definitivt hänga med! 
Annsoh

jätte fina bilder! :) hoppas du haft en trevlig helg!

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress