Helgen som var
Det är måndag igen och en ny vecka har dragit igång, efter en helg med massor av härligheter. Här kommer helgen i ett litet svep av bilder.

Lördag tog jag tag i något som borde göras oftare men som oftast inte hinns med till fullo varje vecka. Storstädade lägenheten, dammade, torkade, plockade undan, dammsugade och skurade. Tog sin lilla tid men de var de värt de. Känslan av en ny städad lägenheten är så härlig.

Senare på kvällen drog vi på oss lite finkläder och joinade resten av min familj på Texas longhorn och åt lite smarrig middag för att senare...

... gå på magishow med Joe Labero.Och vilken magisk show de var, satt helt häpen och förstod inte hur dom lyckas med att lurar ens ögon och hjärna så otroligt mycket.
Magikern him self, Joe Labero!

Sen blev det söndag och de blev mest en slödag med lite inslag av tvättning, en sväng på solbacken och så även våfflor till middag då vi hade missat våffeldagen på lördagen.
Tillslut blev det söndagkväll och vi fick krypa ner i en renbäddad säng. Men kan vi bara ta en liten senkund och beundra dessa sängkläder? Jag älskar och verkligen marmor och när jag hittade dessa sängkläder på nätet så kunde jag bara inte låta bli att klicka hem dom. Dom är ju bara för snygga, och otroligt sköna att sova i. 
 
De var den helgen, en väldigt underbar sådan.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress