Hej då bussarna....
Foto: Jag | Sonya A5000 
 
... vi ses om 5 veckor, för nu tar jag semester! 
 
Precis så blev kommentaren när jag la upp denna bild på instagram på lördagnatt efter sista passet på jobbet. Så himla skönt att dumpa av bussen i garaget och gå därifrån och inse att jag inte behöver sitta bakom en bussratt på fem veckor. 
 
Andra semesterdagen idag men har fortfarande svårt att inse att de är semster känns som att man ska tillbaka på jobbet igen när man vaknar varje morgon. Men så är inte fallet. Jag ska iallafall se till att njuta av den här semestern, bara ta dagen som den kommer. Jag och hjärtat har även planerat en liten tripp till Luleå några dagar i början av Augusti, ser framemot de. Annars ska jag försöka ta med mig kameran och komma mig ut på något fotoäventyr också under semestern. 
 
Så ser planen ut för dom kommanden veckorna, andas ut och njuta av ledigheten. 
 
Kram på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress