Nytt år, ny start?

 

Foto: Jag | Mobilbild  
 
2016 är slut och 2017 tog dess plats för drygt 2 veckor sen. Någon årsresumé är på bloggen blev det inte för fjolåret den här gången heller. Har verkligen börjat prioritera bort bloggen då det är så mycket annat som kommer i vägen. Men 2016 har varit både ett bra och ett dåligt år, året började inte så himla bra. Men sommaren och resterande året vände de. De dök upp en person som fått mig att börja leva på nytt och fått mig att inse att livet ändå är rätt underbart att leva.  
 
Ett nytt åt brukar ju oftast också innebär en nystart, så vad sägs som att jag skulle försöka mig på en nystart här på blogggen också. Det kanske inte kommer spruta in inlägg men jag tänkte iallafall göra ett försök att väcka den ur sin dvala. Jag saknar att fotografera och jag vill kunna ge de mer tid. 
 
För att hänga med mig mer vad som händer i mitt liv så finns jag även på instagram, där jag är lite mer aktiv. Sök bara på maaliinlu och följ mig där. 
 
Ha de!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress