Ledigdag och muffinsbak
Foto Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Mitt i veckan och jag har ledigdag från jobbet, dock väldig behövlig sådan efter att ha haft jobbarhelg fredag-tisdag. Kände verkligen hur trött och slut jag var igår kväll, slockade redan efter kl 22 i sängen och vaknade kring halv nio snåret imorse och var betydligt piggare. 
Fick lust att baka något och hittade en chokladkakamix i skafferiet som fick bli några muffins (som jag förövrigt i skrivande stund just smakat och dom blev verkligen hur goda som helst). 
Efter de gick lägenheten sig en omgång med städgrejerna och tillslut lagade jag en smarig middag. 
Nu har jag nyss duschat och myst ner i soffan och känner mig nöjd efter dagens åstakommanden. Nu laddar jag bara för veckans 2 sista jobbdagar innan en ledighelg. 
 
Ha de bäst! ♥︎
 
 
Amanda

Mysig dag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress