Tillbaka på jobbet!
Foto:Jag | Mobilbild 
 
I måndags var det dags för mig att börja om och jobba och sätta mig bakom bussratten igen. Hade verkligen ångest söndagkväll förra veckan. Vart tog semestern vägen liksom? Den gick iallafall alldeles för fort tycker jag.
Sen kände jag mig typ lite nervös faktiskt där på morgonkvisten på måndagen då de var dags att sätta sig i bussen och åka i väg på morgonens första tur och lite ringrostig var jag nog också hela dagen men innan eftermiddagen var över så började jag känna mig lite varm i kläderna igen och jag skrattade lite inombords över att jag varit nervös på morgonen. Busskörandet sitter nog trots allt i ryggmärgen nu då jag snart kört buss i 2 år. 
 
Idag är det åter söndag, och hela första jobbveckan är över och gick väldigt bra. Även hunnit haft ledigt i helgen och njutit av de fina sensommarvädret som var igår. Att sitta ute i solen en sensommarkväll i slutet av juli och bara prata bort en massa timmar tilsammans med en vän det kändes faktiskt helt underbart. 
 
Men nu vankas det snart middag och sen blir de bara att ladda batterierna för en ny jobbarvecka som börjar imorgon. 
 
Ha de så bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress