Roses
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Det är sommar och semestertider, om man nu kan kalla den senaste veckans väder för sommar. Eller det är svensk sommar iaf. Regn och åter regn, men jag har iallafall semester. Tyvärr så har redan snart halva passerat och trots det dåliga vädert så njuter jag av att slippa alla måsten och hunnit med en hel del roliga saker dom senste två veckorna. 
Inte blivit så mycket fotograferande hitils på semestern men planerar en fotoutflykt nästa vecka bara vädret blir bättre. 
 
Rosorna på bilderna njuter jag av på min balkong bland en massa andra blommor. Det får mig iallafall att få lite sommarfeeling. 
 
Vet inte alls meningen med detta inlägg, men ville bara visa lite liv här på bloggen.
a n n i k a

Så fina rosor!

Svar: Ja dom är vekligen underbara. Tack så mycket! :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress