I´m alive!
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm
 
Jag lever! Tänkte det var dags att damma av uppdateringen här på bloggen  och visa att jag inte har försvunit helt och hållet. 
 
Och när vi är ändå är inne på att leva så är jag just nu glad att jag gör de och mår bra, för igår på jobbet hände de jag varit så rädd för att vara med om på jobbet. Jag var med i en trafikolycka med bussen, jag krockade!
Det gick tur nog otroligt bra och ingen blev skadad men jag blev ändå så himla rädd.
 
Kom körandes på en huvudled när jag ser en skåpbil komma från vänster på en korsande gata från den jag körde på, det var halkigt pga av underkylt regn. Ser hur bilen försöker bromsa in för att släppa förbi mig. Men han får inte stopp på bilen. Jag minns bara hur jag börjar bromsa för att få ner farten på bussen och försöka få stopp på den. Men innan jag visste ordet av det så small de och bilen körde rätt in i sidan på bussen just bredvid förarplatsen där jag satt.
 
Alla klarade sig bra, och det är jag så himla glad för. Blev inget mer jobb för mig igår efter den händelsen och i helgen skulle jag ha haft jobbarhelg, men fick ledig då min chef ansåg att jag behövde få vila göra ett försök att sätta mig bakom ratten på måndag igen.  
 
Så nu är det lördagkväll och jag tänkte krypa ner i soffan och mysa till tända ljus och en bra film. 
 
På återseende!
Anonym

Vilken tur att det gick bra! Har som förstått att det har skett en del förändringar i ditt liv den senaste tiden, så hoppas på en uppdatering om det :)

Svar: Ja det var tur att ingen skadades vid krocken. :) Jo det har skett en del förändringar. Jag får se hur mycket jag kan dela med mig av det.
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress