Hipp hipp hurra...

Foto: Jag | Mobilbild 

... för mig på födelsedagen! 
Då firar man sin 23:e födelsedag idag då. Skönt att pricka av sin födelsedag på sin lediga helg från från jobbet. Har iallafalk varit full rulle hela dagen. 
Klev upp imorse och bakade tårtan på bilden ovan och stökade på med en massa annat. Klockan 14 komma mamma, pappa, syrran och Victor på fika. Fick en massa fina presenter av dom. Och några timmar försvann fort. 

Sen bestämde jag och älsklingen oss för att sticka i väg och köpa pizza till middag. Man fyller ju ändå bara år en gång om året så då kan man ju få lyxa till de lite extra.  

Helt okej födelsedag om ni frågar mig.

Nu ska jag hasta i duschen, sen ta det lite lugnt i soffan och kolla lite film innan jag måste i säng för att orka upp och jobba kl 05 imorgon.
Anonym

Kommer man kunna se fram emot det härliga present-inlägget? :-)

Svar: Om jag får tillräckligt med tid över så kommer det att komma ett inlägg med bilder på presenterna. :)
Malin Lundström

Anonym

:-D Längtar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress