Winter

Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Så kom det tillslut lite snö här hemma i Skellefteå. Nu hoppas jag bara innerligt att den kommer att få ligga kvar till jul också så den inte tinar bort igen. 
Tog med mig kameran ut på en promenad mitt på dagen idag. Det var så där lagomt kallt men att det ändå tillslut började bita i kinderna av kylan. Men just de gjort inte så mycket där och då. För det var så skönt att bara få promenera runt där på strandpromenaden med kameran på axeln och titta ut över älven och staden. Stanna upp och ta en bild för att sen promenera vidare. Att bara vara.
 
Ibland behöver man ut för att få andas, tänka och rensa huvudet lite. Då känner jag att de alltid är skönt med en liten fotopromenad. Har det alltid varit och kommer alltid att vara.  
 
Nu sitter jag ihop krupen under filten hemma i soffan med en massa tända ljus, så resten av kvällen tänkte jag bara mysa och ta det lugnt innan de är dags att sova. 
a n n i k a

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket. Kul att du gillar mina bilder. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress