Gott Nytt År!
Foto: Malin | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Nu är det inte många timmar kvar på 2015 och tänkte att jag skulle titta in och önska er en trevlig kväll och ett gott nytt år. Det blir ingen ordentlig årsresumé på bloggen i år heller. Min inspiration för att blogga har verkligen inte varit på topp i år, men jag hoppas verkligen att de blir bättre nästa år. Men liten resumé kan jag nog skrapa ihop,
 
Men mycket har iallafall hänt de här året, både bra/roliga och tråkiga/dåliga saker. Det bästa på hela året måste ändå vara när jag fick min alldeles egna lägenhet. Älskar den verkligen och börja bli så himla nöjd med inredningen, de är bara för mysigt här hemma. 
 
Annars så upplevde jag min första riktiga betalda semester från jobbet i somras. Var verkligen hur underbart som helst att få vara ledig och bara njuta. Sommaren var nog de nästbästa på detta år. Tog bilen på olika utflykter och hade mysiga stunder för mig själv ute i solen på balkongen.
 
Sen kom de en höst där mitt liv förädrades på flera jobbiga sätt.  I augusti bröt jag och Mats upp från vårat 4,5 år långa förhållande. Efter det har de varit några väldigt jobbiga månader på olika sätt som jag med respekt till Mats inte tänker ta upp här i bloggen.
 
Nu ser jag iallafall framemot år 2016 och hoppas att det kommer att bli ett bättre år än de som snart kommer att vara till ända.
 
Gott Nytt år på er alla!
Anonym

Tror snarare att du är för feg för att prata om sånt som är jobbigt

Svar: Du verkar ju inte kunna stå för vem du är då du kommenterar anonymt, så vem är det som är feg!? Jag är inte alls feg att prata om de som är jobbigt. Men de är med respekt till mitt ex som jag inte tänker skriva ut här på bloggen vad som riktigt har hänt mellan oss.
Malin Lundström

Anonym

Nämen oj förlåt för att jag glömde skriva ut min livshistoria. Jag heter Kim Eriksson och bor i Enköping. Har följt din blogg i något år då jag tycker dina bilder är fina. Men verkar dock inte som att du vill ha följare... Så, din tur! Tog kärleken slut? Fungerade det inte att bo ihop? Vad riktigt hände mellan er? 💔 eller är du för feg??

Svar: De är en lång historia varför de tog slut mellan mig och mitt ex. Vi hade haft de dåligt i perioder en längre tid. Tillslut så orkade jag inte kämpa längre, utan valde att göra slut. Nu har de snart gått ett halvår och jag börjar må bättre och jag och mitt ex är vänner. :)
Malin Lundström

Anonym

Mera uppdatering! :)

Anonymt

Svar till Anonym:

Behöver man pressa folk att berätta om jobbiga saker. Tror nog de är du som är väldigt feg å korkas som en bryr dig å pressar folk.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress