God fortsättning!
Foto:Jag | Mobilbild -Samsung Galaxy S4 
 
God fortsättning vill jag bara titta in och säga. Julhelgen har sprungit förbi med stormfart och jag har verkligen inte hunnit med att sitta vid datorn. Julafton jobbade jag några timmar innan jag skyndade mig hem till mamma och pappa för att ha en mysig kväll med familjen och några från släkten.Fick massor med fina julklappar. (Som jag ska försöka mig på at göra ett inlägg om senare.) 
Sov över hemma i Skråmträsk då jag hade ledigt juldagen. Juldagen blev bara en lugn dag hemmavid innan vi rullade mot stan för att julfika lite hos syrran och jag sen begav mig hemåt för att sova. Annandagen och även igår (l27/12) har bestått av två långa dagar på jobbet. Så det var en trött Malin som landade i soffan igår efter jobbet. 
Även fast jag jobbat större delen av julhelgen så måste jag ändå säga att de blev en väldigt mysig helg. 
 
Idag är jag ledig och ska pyssla på lite här hemma och få undan lite disk och tvätt som inte hunnits med under julhelgen.  
 
På återseende!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress