En bild. Tre redigeringar
Foto & Redigering: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm  

Var till frissan häromdagen och klippte mig. Klippte mest bort det som var nött i topparna då jag gillar att jag lyckats spara ut håret så långt igen. Passade på att plocka fram kameran och ta lite självporträtt när jag kom hem då håret alltid är så platt och fint när man just klippt sig. Lyckas aldrig få håret så rakt och fint som min frisör får det. Vad har dom för magiskt knep på mitt hår liksom!?
 
Hittade en favoritbild bland självporträtten som fick sig tre olika redigeringar. Frågan är vilken blev bättre/sämre? Gillar på nått sätt alla tre men det är klart, svartvitt blir ju alltid snyggt. 
 
Vad tycker ni?
 
 
Lady Syndrome

Riktigt fin bild!
Jag håller med om att svartvitt alltid blir snyggt, annars var den till höger en klar favorit!

Svar: Tack så mycket! Jo, svartvitt passar ju nästan till alla bilder. Okej, ja satt och experimenterade med färgerna på dom andra bilderna. Men gillar också den högra lite mer. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress