Presenterna
Som en önskan från några läsare så tänkte jag visa lite presenter jag fick förra veckan då jag fyllde år. Så här kommer en liten bildbomb på alltihopa. 
 
Två söta temuggar, tesil och lite teprover. 
Snurrbricka med skålar. Perfekt till tacos. 
Nya kastruller. 
Några söta ljuslyktor. 
Två linnen, ett hörlursfordral och ett halsband. 
 
Och så fick jag dessutom en solstol och en skylt till toalettdörren så inte kom med på bild. 
Anonym

Åhå vilka fina presenter du fick! :) Snurrbrickan var ju jättefin :D Vilken av presenterna är från din pojkvän då? :)

Svar: Jo, brickan blev jag rätt glad för. Presenten från min pojkvän gick inte att fota, och är lite för privat för att berätta om. Så den förblir hemlig.
Malin Lundström

Anonym

Åhå, så spännande... nånting till sänghalmen kanske? ;)

Svar: Som sagt, hemligt. Men vi har glädje av det båda två. :)
Malin Lundström

Cecilia

Så fina grejer och bilder. ;)

/Cecilia

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundström

Jennifer

Hej!
Letar efter de hjärtformade serveringsskålarna, du vet möjligtvis inte var man kan hitta dom? :)

Svar: Tyvärr så vet jag inte riktigt var man kan få tag på dom längre. De var så pass många år sen jag fick dom. Hoppas att du hittar dom själv någonstans. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress