Bakningsdag
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200mm  
 
I eftermiddag stod det bakning på schemat. Och det blev det för fulla muggar. Eller iallafall två sorters muffins blev det. Har varit sugen på att baka muffins en tag och eftersom att jag ändå fyller år nästa lördag så behövdes det ju ändå baka lite fika. En fika sugen familj kommer ju på besök till mig då.
Saknade däremot min muffinsplåt som tyvärr befinner sig hemma hos mamma och pappa. Men dom blev helt okej ändå. Eller så bra dom kunde i formar som mest ville flyta ut. 
 
Hur har er helg varit?
Anonym

Mums med muffins! :) Min helg har varit superb, långledigt med valborgs och allt :) Du var inte och såg någon eld på valborgs inte?:)Eller har du gjort något annat roligt i helgen förutom att baka? :)

Svar: Ja, det är gott det. :) Okej, härligt. Nej, det blev inte mycket till valborgsfirande i år. Tog en lugn kväll hemma istället. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress