Fredag
Foto: Jag | Bild från vårt mysiga kök 
 
Fredag, och helgen är här igen. Veckan har gått fort och det känns som att det ända jag gjort denna vecka är att leta/söka jobb och vara på AF. Har visserligen hunnit med två träningspass också. Den ena ikväll då jag och systern min drog på Mellospinn. Ett helt spinningpass med bara en massa gamla schlagerlåtar. Det var verkligen sjukt roligt. Och musiken gjorde en ännu mer peppad så det kändes inte ens jobbigt att sitta där och trampa på cykeln. 
 
Har landat i soffan sen någon timme tillbaka och börja känna mig smått trött faktiskt. Bäst att skynda sig i duschen innan John Blund tar över min kropp helt. Kanske skulle unna mig en skål med popcorn ikväll? Tror jag gör det faktiskt.
 
Tjingeling!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress