Ekorr´n satt i granen, skulle skala kottar....
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200mm 
 
Jag har alltid drömt om att få fånga en ekorre på bild. 
Och vad fick jag inte då sittandes i grannens fågelbord och mumsa på frön. jo en livs levande ekorre.
Jag skyndade mig efter kameran och hann ta en hel del fina bilder på den lilla krabbaten, innan den skyndade sig upp i säkerhet i en tall och sen försvann.
 
Förövrigt har jag idag varit på en jobbrekryteringsmässa, stått i kö i mer än en timme för att få prata 3 minuter med en arbetgivare. Men jag hoppas att det var värt beväret. 
 
Ikväll blir det inte många knop gjorda, ska mysa ner i soffan och ha en tv kväll, Farmen, Sveriges Mästerkock och Mia på Grötö. Det blir nog en ypperlig kväll. 
 
Ha de! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress