Byte av design
 
För några dagar sen fick jag bara så lust att göra om här på bloggen. 
Nu efter några sena kvällar i Photoshop och piller med koder så är jag äntligen klar, och väldigt väldigt nöjd. Tror det är en av dom bästa designerna jag gjort hittills. Kände att de rosa som varit på bloggen större delen av det här året kommer att klinga dåligt när det så småningom ska bli lite julfint här på bloggen. 
 
Jag är iallafall nöjd, och jag hoppas att det ska se lika fint ut i er läsares datorer. Om inte, säg gärna till så ska jag försöka fixa till det. 
 
Om ni inte ser den nya designen överhuvudtaget, tryck då på F5, så kommer den nog att dyka upp.
Mathias&Rebecca

Blev mycket finare!! :) Ha en trevlig fortsatt kväll! :)

Svar: Tack så mycket. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress