130523

Foto: Jag  | Samsung WB600 |  "Örviken"  
 

Oj så fullt upp jag har haft dom senaste dagarna. Först nu som jag faktiskt har en lugn stund över känns det som. 
Helgen som var bjöd på ett underbart väder. Så underbart det är att sommaren är här. På söndag var jag och älskligen ute till Örviken och hälsade på i hans farbrors stuga. Bilden är fotad nere vid vatten nedanför stugan. Senare på kväll åkte vi på middag till några bekanta till oss. 
 
Resten av veckan har bara sprungit förbi känns det som. Har hunnit hoppa in och jobbat extra två dagar, varit på jobbbcoaching via AF. Idag är första lediga dagen men har inte tagit lugnt för det. Lägenheten har blivit städat vilket verkligen behövdes och har hunnit köra några maskiner med tvätt. Känner mig väldigt flitig.
 
Nu blir det snart middagslagning och sen ska jag bara ha en lugn kväll tillsammans med älsklingen. 
 
Nu vet ni att jag fortfarande lever iallafall! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress