Mitt 2013
Jag har dom senaste 2 åren visat mitt år i bilder. Tiden (och kanske även orken) till det har inte riktigt funnits i år. Här kommer iallafall en liten resumé av mitt 2013, i år i en liten frågelistform. 


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Satte min fot på ett gym och började träna på allvar för första gången i hela mitt liv. Bott hemifrån mamma och pappa hela sommaren och hösten och klarat mig väldigt bra. Det har varit väldigt skönt att få bo med älsklingen och prova på att klara sig själv. Besökte också IKEA för första gången i år 

Fotade en livslevande uggla för första gången i mitt liv.

 



Hur har ditt 2013 varit? 
I största allmänhet måste jag säga att det här har varit ett rätt bra år. Att det sen har hänt en hel del skit det här året, som att jag förlorat vännen jag trodde stod mig närmast i alla år genom ett dumt bråk och jag känt mig rätt ensam på vänfronten så väger ändå bra saker som hänt under året som gått upp det hela. Året har varit bra på många sätt ändå.

Blev du kär i år?
Varit kär och blivit ännu kärare i min älskade Mats. 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Har extremt dåligt minne för datum och när saker hände. Men 30 mars när jag fick se och fota min första uggla kommer jag nog inte glömma i första taget. Det var mäkigt.
 
Vad är din största framgång 2013?
Min största framgång under året är att jag har börjat träna! Och att jag valt att vara lycklig och lärt mig att strunta i folk som fått mig att må dåligt.

Bästa köpet?
Tamron-objektivet till kameran.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kameratillbehör,mat,kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina kommentarer och beröm av mina bilder som börjat droppa in här på bloggen under hösten/slutet på året. Tack så mycket alla fina läsare!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Stiftelsen - Du är allting och Vart du än går. Michinea Supermacy- Rise of Digital Nation, Alien Ant Farm- Smooth Criminal (låten som jag nörr mest under mina promenader i sommar och även på gymmet.)


Vem har du umgåtts med mest?
2013 har varit ett rätt ensamt år för mig (vad gör man när vissa vänner sviker en eller flyttar från staden?) Har mest umgåtts med Mats,syrran och resten av familjen.

 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja, det har jag!


Vart reste du under 2013?
Hunnit med en dagsutflykt till Haparande och IKEA. Även hunnit vara till Lycksele en sväng.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Ett jobb, en fast inkomst, fler vänner att umgås med.


Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade min födelsedag hemma i Skråmträsk hos mor och far med tårtkalas och presenter.


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att jag haft ett jobb och en bättre inkomst, att jag haft fler vänner att umgås med.


Vem saknade du?
Min barndomskompis Oscar.


Det bästa nya människor du träffade?
Alla härliga och bra personer jag träffade på jobbcoachingen på personalpartner i sommar.


Vad vill du säga dig själv inför 2014?
Fortsätt hålla igång träning. Var glad. Kämpa vidare för att få ett jobb och ge inte upp på den fronten, det kommer att finnas ett jobb till dig också. Lår 2014 börja bättre än 2013. Bry dig inte om personer som får dig att må dåligt. 


Favoritbilderna 2013? 

 

 

Anonym

Vad härliga dina bilder är :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress