Ett jobbigt farväl
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Nu i veckorna som kommer börjar många högskolan och universitet, jag är tyvärr inte en av dem. Får ha bättre lycka nästa år när det gäller studier. Ikväll har jag iallafall träffat min äldsta och bästa barndomskompis för ett hej då-fika då han tar sitt flyttlass och flyttar söder ut imorgon för studier. Det kändes rätt jobbigt att säga hej då och veta att vi inte kommer att ses föränn tidigast till jul. Tack och lov att det finns telefon och skype. 
 
O, jag kommer sakna dig. Men jag önskar dig lycka till. :)
sannah nilsson

Gud så fin bild, själv tycker jag att det är svårt att fota droppar och få det perfekt liksom! men du har lyckats riktigt bra!:)

kolla gärna in min fotoblogg och släng in en kommentar!:)
http://mrscanon.blogg.se :)

Svar: Tack så mycket! Ja, inte är det lätt att fota vattendroppar. Jag kör ofta med manuell fokus för att få skärpan på rätt plats, alltså på droppen.
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress