121114
                   
                  Webbcam bild 
 

Oj oj oj, så trött och slut jag är just nu. 

Kanske inte så konstigt med tanke på vad jag har gjort idag. Började nämligen ett litet nytt jobb idag. Jobbar extra i veckan och nästa vecka åt storesupport och är och hjälper till att packa upp och ställa i ordning Biltema här i Skellefteå som ska öppna nästa torsdag. 
 
Så idag känns det som att jag har gått flera kilometer när man illat i väg mellan hyllorna för att hitta vart allt ska vara. Första två timmarna var nog jobbigast innan jag fick in flytet och började tänka lite logiskt vart alla grejer borde vara. Men roligt måste vi iallafall ha haft, för tiden gick verkligen fort. Helt plötsligt var kl 18 och vi slutade för dagen. Fattar inte riktigt vart alla timmar tog vägen. 
 
Nu har jag iallafall just duschat och ska sätta mig och se lite Skillda Världar innan det blir dags för sängen. Kommer sova gott i natt, det känner jag på mig. Hur ryggen och benen kommer att nå imorgon det vill jag däremot inte veta. 
 
Ha de så bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress