Paradisträd



Foto: Jag  Redigering: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm  
 
Vårat paradisäppelträd slog ut sina vackra blommor några dagar före midsommar. Och i hann jag för en gångs skull föreviga dessa. Oftast så hinner dom blåsa bort eller regna sönder innan man hinner ut med kameran. Men inte i år. 
 
Idag är jag ledig från jobbet för andra dagen på raken. Rätt skönt faktiskt, kände verkligen att det behövdes lite ledighet så man får ta det lugnt och ladda batterierna. Då orkar jag med några jobbdagar till. I veckan jobbar jag i och för sig bara i morgon och på lördag. Men snart börjar allvaret på jobbet så jag jobbar nästan  hela veckorna. Bävar för alla norskaturister som kommer komma in i butiken. Det är inte lätt med språket alla gånger. 

Nu ska jag ta ut cykeln på en tur och cykla till affären och handla lite. 
 
Hoppas ni får en bra dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress