120621

Foto: Jag Redigering:  Jag  | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm
 
Tiden springer verkligen iväg.
Imorgon är det återigen midsommar och hela juni har snart passerat.  Och sommaren har nästan inte ens börjat på riktigt.

Jag har varit värdelös på att uppdatera bloggen dom senaste veckorna men har jobbat rätt mycket och det gör att bloggen tyvärr kommer väldigt mycket i andra hand, eller kanske tredje hand. 
En ny design hade jag också planerat och börjat på men den ligger fortfarande halvfärdig på datorn. Får se när jag får tid att färdigställa den.

Imorgon är det då Midsommarafton och den tänker jag tillbringa i stan hos min underbara pojkvän. Blir nog lite bastning och en god middag och sen bara en helt vanlig myskväll. Mer än så kom nog inte hända. Men det blir nog bra det också.
Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det lite film innan jag kryper i säng.

Ha en trevlig midsommar!