Arbetslös
Igår jobbade jag mitt sista pass på Ostens hus. 
Det känns nästan lite tråkigt att sommarjobbet är slut. Sommaren sprang verkligen iväg för fort i år. Men en sak är jag iallafall glad med att jag har jobbat på Ostens hus. Jag har nästan kommit över min scenskräck genom alla guidningar i sommar. Det känns skönt. 
Men idag kan jag iallafalla kalla mig för arbetslös. Inte för att jag direkt känner mig som en som är arbetslös, men faktum är ju att jag faktiskt är det. Känns nästan lite hemskt att inte ha någon skola att börja på nu i höst. Men det var ju mitt eget val att inte söka nått så jag får stå mitt kasst.

Men måste ändå försöka ta tag lite i mitt liv nu, går jag hemma och gör ingenting för länge så kommer jag att börja klättra på väggarna tillslut. Så steg ett i mitt "nya" liv blir att gå till Arbetsförmedlingen imorgon och skriva in mig som arbetssökande. Får jag se om det går att få något jobb via dom.
Det är iallafall värt ett försök.

Nu ska jag ut och försöka förverkliga en liten foto idé jag haft i huvudet några dagar.

På återseende!

(Blev ett bildlöst inlägg, men kändes som att det blir bäst så.) 
sanna ;D

hur var det och jobba där? :)



sv; Åh vad snällt sagt x) ! en dag kommer man nog till nus igen, kanske är det då man e död, men förhoppningsvis blir man inte sjuk eller så :)

sanna ;D

sv; hehe låter bra :) jag jobbade på en kyrkogård som jag trots allt kan tänka mig återvända till för det var som en speciell stämning på något sett ändå!



oj, av vilken anledning då? :0 själv har jag också fått återvända dit för andra anledningar :'3 men inget ställe man längtar till oftast..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress