Tips- Fototävling

Tänkte bara tipsa om en rolig fototävling som just nu pågår på Sara Sjöströms blogg i samarbete med Delicato.se . Temat på tävlingen är "Delicato i mitt liv" och den som vinner i tävligen kommer att få en väska i form av en punschrulle full med godsaker från delicato hemskickad till sig. 

Blev ni sugna på att vara med i tävligen?  Klicka då på bilden här ner så kommer du till tävlingsinlägget. 

 

Sara

Sv: Du får redigera bilden hur mycket du vill! Det enda som inte är tillåtet vad gäller efterarbetet är att göra ett kollage av flera bilder.



Tack för ditt tips-inlägg! Du har fått med alla länkarna och är nu med i utlottningen av det andra priset :) Det enda lilla som skulle kunna rättas till är att du har glömt "den som" innan "vinner i tävlingen" och ett s i "Punschrulle" (även jag brukar glömma det s:et, haha). Men du väljer såklart själv om du vill rätta till småfelen eller inte eftersom de inte har något med länkarna att göra :)



Lycka till!

Sara

Sv: Jag minns att du kommenterat att du hade varit förbi och kikat på mässan, det var därför jag frågade om du blivit inspirerad av mig ;) Tycker bara det är kul att du tog inspiration från mitt arbete! :)



Jag älskar verkligen fjällen och naturen där! Har dock bara varit där på vintern eftersom vi åkte dit för att åka slalom :) Är lite avundsjuk på dig nu, hehe.



Det var så lite! :)

julia och hazal- Skoliosbloggen

Åh delicato är gott!:D

julia och hazal- Skoliosbloggen

åh tack så mycket!:) skönt att du fick en operation och vi hoppas att allt gått bra med din rygg!:)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress