Back on track

Då var man tillbaka på skolan igen då.

Eller egentligen var vi det redan igår men han inte med bloggen något igår då jag hade annat för mig. Känner verkligen hur less jag börjar bli på skolan och hur otroligt mycket jag längtar till studenten och sommaren. Men jag har faktiskt lyckast skrapa ihop lite energi och motivation under påsklovet så nu ska jag försöka ge järnet fram till sommaren.


Samtidigt så känner jag mig också rätt så vemodig när jag tänker på att det bara är drygt 6 veckor kvar med MP3 gänget innan vi kommer att splittras för gått och antagligen inte ses så mycket mer. Känner på mig redan nu att jag kommer att fälla en och en annan tår på studenten. MP3 är och kommer alltid att vara en av de bästa klasserna jag har gått i.

Men nog om studentpratet nu. Det kommer att komma mer när vi närmar oss den ännu mer. Nu ska jag ta och kila från den här datorn och gå till nästa dator för att ha lektion.

Ha de så bra!

Ps. Den nya designen är på väg, hoppas och tror att jag ska få den klar antingen ikväll eller tills imorgon och då kommer den att komma upp här på bloggen. ds.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress