27 Juli

Några dagar sen jag uppdaterade sist och sen dess har jag bland annat hunnit med att vara på Trästocksfestivalen för första gången. Blev en väldigt rolig kväll med Adam och Oscar, ärligt talat så var väl kanske inte musiken riktigt i min smak men vad gjorde de. Stötte även ihop med en person som jag pratat med på msn men som jag aldrig trodde jag skulle få se i verkliga livet och blev lite chockad. Men summa sumarum så får kvällen ett stort plus i betyg.

Idag har jag och familjen varit på Solbacken. Lena skulle på Expert lämna in sin dator som är allt annat än frisk så vi i övriga familjen tyckte det passade med en liten shopingdag på Solbacken. Själv inhandlade jag ingenting annat än ett lager med mitt favorit shampoo billigt på Rusta. Var egentligen på jakt efter en väska till min dator men hittade ingen som föll mig i smaken så det lämnar jag helt enkelt till ett senare tillfälle.

Nu ikväll har jag, mamma och pappa varit ut till Talludden och grattat pappas kusin som fyller 60 år idag. Riktigt trevligt och självklart en massa god mat. Fick även träffa några av mina tremeningar som faktiskt aldrig träffat förut. Kul att man inte har koll på vem man är släkt med.

Förövrigt så misstänker jag att jag håller på att bli förkyld. Halsen har känts som ett sandpapper sedan några dagar tillbaka och nu i skrivande stund känner jag mig allt annat än pigg. Ska nog peta i mig en ibumetin och lägga mig och se en film eller kanske till och med gå och lägga mig nu. Hoppas att det gör susen, för förkyld det ska jag inte bli. 

Ha de!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress