230210
Alltid lika svårt att komma på en bra början i ett inlägg, så nu får de helt enkelt duga såhär. Det är som så långt min fantasi räcker just nu. 
Jag sitter just nu invirrad i min sköna morgonrock och försöker sluta frysa, när är det egentligen tänkt att den här kyla ska ge sig? För min del skulle jag gärna vakna imorgon bitti och se en grön gräsmatta utanför fönster, det är ju ganska så omöjligt men det skulle vara skönt. 

Idag har det varit en ganska så vanlig dag på skolan. På foto-lektionen imorse fotade vi porträtt i befintligt ljus, var faktiskt en rätt så kul lektion, roligaste fotolektionen på länge iallafall. Hade tänkt vissa någon av bilderna men internet på skolan ur funktion hela dagen så kunde inte ta mig in på bloggen. Kanske kommer bilderna upp vid något senare tillfälle. 

RBL:arna (rörligbild gruppen i våran klass) tror alltid att dom är mycket bättre än vi som går GKO. Men idag på svenskan visade vi att vi faktiskt också kan en hel del. Vi körde en tävlig där man skulle klura ut en massa ord. RBL trodde nog att dom skulle vinna, men vi slog dom med några poäng. Så RBL:are, tro inte att vi GKO:are inte kan något!

Mer än så har jag nog inte att berätta, nu ska jag kanske vara lite social på msn och sen väntar sängen på mig.

Tjingeling!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress