25 december/ Årets julklappar

Då var årets julafton över. Det var blev en riktigt mysig julafton med god mat, trevliga släktingar, julklappslekar och julklappsöppning. Idag tar vi bara det lugnt här hemma, ser lite tv och bara myser. Har utforskat min julklappar lite närmare också och hade och tänkt dela med mig lite till er vad som fanns i mina paket i år.


1. Hungerspelen av Suzan Collins 
2. Hemligheter och pinsamheter  av Eva Susso
3. Triologin Persikosommar,Och sedan kom hösten och Ett år senare av Jodi Lynn anderson, 
4. Förpackning med schampo,hårmousse och balsam   
5. Hörlurar,
6. T-shirt från Gina Tricot


1. Sällskapsspelet " Vem svarar först?"
2. Tomtemugg (vinsten i julklappsleken)
3. 2 par örhängen
4. Plattång
5. Laddningsbara batterier
6. Sängkläddes set
7. Bestick set 


1. Trådlös fjärrutlösare till kameran
2. Extern blixt till kameran (Dörr Daf 42 Power Zoom)

+ nattlinne, badlakan, och ett täcke.

Bästa julklapparn måste nog vara fjärrutlösaren och kamerablixten. Har ju varit påväg att gå och köpa dom själv men nu vara pappa så snäll att han köpte det åt mig istället. Har hunnit testa blixten lite grann idag men det behövs nog lite träning innan man kan med alla inställningar och sånt på den. Men än så länge är jag nöjd med den. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress