Moppe upp efter Skellefteälven
Igår var jag och pappa på vårat så kallade "moppe-och vespa-äventyr" upp efter Skellefteälven.
Det blev en väldigt rolig dag som slutade med att vi körde nästan 10 mil. Dessutom så hade vi väldigt tur med vädert, vi trodde nämligen att vi skulle stöta på lite regn men vi klarade oss undan hela dagen.
Blev också en hel del bilder tagna, mest på utsikten över älven, men det var sånna bilder vi var ute efter.

Dock så hände det en liten olycka också. När vi skulle starta och forstsätta att köra efter att vi hade ätit lunch så skulle jag vända moppen. Och just där jag hade ställt moppen på rastplatsen så råkade det var lite lössand, så när jag gasade på så slirrade bakdäcket till och innan  jag riktigt hann fatta vad som hände så låg jag och moppe på marken. Men det gick iallafall bra, jag skrapade bara upp knänen lite och moppe fick några små repor. Jag tänker att det var tur att jag inte hann få upp någon ordentlig fart. För då hade det kunnat sluta riktigt illa och då hade jag kanske inte suttit här.
Men sumerar jag dagen så blir det iallafall ett stort + på den!

Här kommer några av bilderna som blev tagna under dagen.

 

 

 

 

Har många fler bilder, men det här får räcka för ikväll. Kommer upp fler vid något senare tillfälle.


Kopiering eller någon som helst
användning av mina bilder är inte tillåtet!
Bilderna skyddas av upphovsrätten! ©
Sanna

vilka härliga bilder.. hoppas det inte är någon som tar dom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress