Spöken?
Hjälp, jag tror det spökar på min dator!
Nyss när jag bara satt här framför datorn så började en röst prata.
Jag belv jätterädd at stängde av allt jag hade igång på datorn men den fortsatte att prata.
Min första tanke var ju självklart att det måste vara ett virus.
Men kan ett virus verklingen prata eller ens låta överhuvudtaget?
Ja, jag har ingen anning. Just nu är jag bara rädd att det hända igen.

Har iallafall satt virusprogrammet i arbete så nu ska jag se om det finns något virus på datorn.
Åter kommer kanske senare när analysen är klart.


Edit: Det fanns inte ett enda virus på datorn, så antingen var det någon reklamgrej på en hemsida som började låta eller så spökar det på min dator.
Det första låter mer rimligt.
Anonym

Hur kan det fortsätta låta om man stänger av ljudet?

läskigt... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress