Onsdag
Mpr igen......
Vi håller på med våra tidningar som vi ska göra, men just nu så har vi inte så mycket att göra eftersom att vi ska skriva klart våra artiklar hemma tills på måndag. Vi har varit omkring på skolan och intervjuat lite folk om deras drömresmål och om dom ska någon stanns i sommar.
Idag är det kortdag som vanligt så det blir att dra hem 13.05 bussen. Sen är vi också "lediga" imorgon. Eller inte hellediga, vi har fått en massa uppgifter som vi ska göra istället för att komma på lektionerna imorgon.
Men dom ska jag försöka göra klart i eftermiddag så kan jag sova länge imorgon. Förövrigt så har jag inte så många valborgsplaner inför imorgon, men vi får väl se vad jag hittar på. Kanske blir det att köra runt byn och kolla in lite majbrasor.
Men nu slutar vi snart så jag måste gå.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress