Skoltrött?
Har just skrivit klart den sista engelska-bokrecentionen som jag behöver skriva på Björnåker.
Nu återstår bara 2 prov, kemi och So, känns ganska så skönt att man snart har gjort bort alla skolarbeten eftersom att jag börjar vara ganska så less på skolan nu. 
Nästa vecka ska alla betyg vara satta så sista veckan före sommarlovet är det bara en massa skojiga saker med klassen som gäller. Men sammtidigt som jag längtar som tusan till sommarlovet så vill jag helst inte att dom här 2 ½ veckorna som är kvar ska ta slut. För när skolavslutningen är över så kommer inte min underbara klass 9b att finnas längre och det känns riktigt tråkigt.
Nog för att jag tror att vi inte kommer att tappa kontakten med varandra fast än vi går ut nian men det känns ändå tråkigt att vi inte kommer att gå i samma klass längre men det kommer och att bli ganska så skönt att få börja gymnasiet.
Näe, nu kan jag inte sista här och skriva längre måste gå och plugga lite, vi synes.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress