Soool :)
Ja, äntligen har det fina sommarvädret letat sig hit upp till Norrland. Tycker verkligen att det är på tiden att det blir lite sol och värme istället för det regniga och sura vädret  som har varit dom senaste veckorna.
Slutet på nästa verkar dessutom som att det ska bli kanonvarmt här uppe, typ 30 +.   

Den här helgen har iallafall varit ganska så bra. 
På fredag eftermiddag drog jag till stan för att kolla in stadsfesten lite och för att kolla synen inför körkorts-tillståndet hos optikern. Dom upptäckte då att jag tydligen har lite brytningsfel på mina ögon, men det var ingen fara än så länge så jag behöver inte skaffa glasögon. 
Igår kväll var vi i bonstan och åt året första surströmming, det var supergott. 
Annars så har jag bara varit ute och solat och slappat i det härliga vädret i helgen ( om vi bortser från när mina föräldrar har tvingat mig att hjälpa till med lite trädgårdssysslor). 

Nu ska jag gå och se EM-finalen i fotboll mellan Tyskland och Spanien men innan jag går så ska jag bara lägga in en liten låt som jag tycker ger ganska så mycket sommarkänsla...... 

Känn ingen sorg för mig Göteborg- Håkan Hellström

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress