Ha

Jaha, så sitter jag ännu en gång här på min blogg, och försöker komma på något vettigt att skriva.
Men just nu kan jag inte komma på något.
Idag på skolan hade vi iallafall fysik-prov och jag tror att det gick hyfsat bra för mig.Det kändes som att det gick ganska så bra iallafall, så jag hoppas att jag får Mvg.
Imorgon är det friluftsdag som gäller, men jag är inte precis taggad. Ska vara kvar i Burtäsk och spela racketsport och åka längdskidor, medans de flesta i klassen drar till backen i Bygdsiljum. Men jag hoppas att det blir en kul dag iallafall, trots min förkylning som tvingar mig att ta det lungt. 
Kanske också ska berätta att jag nu har gjort mitt gymnasieval. Det blev Medieprogramet som förstahandsval och Handelsprogramet  som andrahandsval. Så nu får man bara vänta och se vad man kommer in på. 



EMD- All for love

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress