Idolerna

Det ofattbara har hänt......
Jag, lilla lilla Malin, har sett Robin, Kevin och Alice från idol live. =D 

Igår bestämde nämligen jag, Martina och min syrra oss för att åka till Ica Maxi oxh kolla när idolerna skulle uppträda.
Jag ville ju förstås först och främst dit för att få se Robin eftersom att det är han som jag tycker bäst om.
Så vi åkte dit för man kan ju inte missa sin enda chans att få se en av sina stora idoler live.  

Dock så gjorde vi ju så klart en lite tabbe. Vi var där minst en halvtimme i förväg för att skulle få bra platser, men vi hade inte riktigt förståt att det skulle var inne i själva afärren så vi stog utanför i entrén och väntade. När vi väl förstod att det inte skulle vara där så hamnde vi så klart längst bak så vi såg inte så mycket. 
Men det var inte så mycket att göra åt det. Vi hade dock sett lite mer om det inte hade stått en tjock gubbe framför oss, som dessutom satte upp sin lilla dotter på axlarna när dom väl började framträda. Det gjorde mig lite arg. 

Menmen, nu har jag iallafall sett Robin Bengtsson live och det är jag väldigt glad för. Jag kan också erkänna för er bloggläsare att jag faktiskt stod och skakade under tiden han sjöng.  


                               
  Robin är bara för snygg <3                  Kevin <3                                          


Jag ursäktar kvalitén på bilderna, jag zoomade in max på kameran och det brukar oftast inte bli så bra. :(
Men jag har iallafall ett minne och ett bevis på att jag var där.

juuuliaao

ROBIN<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress