Älskade vår
 
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm 
 
Jag kan inte annat än älska att våren och ljuset är här igen. Helgen som just varit jobbade jag natt på jobbet och då slog de mig verkligen hur pass ljust det börjar vara och hur korta nätterna är. Det blev mörkt kring 23 tiden, men innan jag var påväg hem kl 03 på lördagsmorgonen var det redan ljust igen. Så himla härligt. 
 
Igår var jag ledig från jobbet och på kvällen när solen var på väg ner så kände jag bara att, jag måste damma av kameran och ge mig ut på en cykeltur efter älven här i stan. Och jag insåg efter den rundan hur mycket jag saknar fotograferandet. Kände mig lite ringrostig med kameran och bilderna ovan är kanske inte dom bästa jag tagit. Men samtidigt så kändes bara så himla kul att vara oute på fotoäventyr igen. 
Så det är något jag verkligen måste fortsätta med, fotografering är ändå något som jag brinner för. 
 
Ha de så bra tills vi hörs igen! 
Matilda Berlin

Åhh sånna fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundström

Veronica Wallgren

Åh vad fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress