Första advent
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm
 
Äntligen så är årets härligaste och bästa högtid och månad på ingång. Idag är de första advent och julmånaden har officiellt börjat.
Igår pysslade jag på här hemma, hängde upp julgardinerna, plockade fram ljusstakarna och adventsstjärnan i fönsterna. Blev bara så himla mysigt här hemma. Gillar verkligen att pyssla här hemma.
 
Idag har jag och en speciell person även varit på stan och gått på skyltsöndag. Inte så märkvärdigt i säg men det var ändå väldigt mysigt att promenera runt på stan och höra julsånger och dricka lite glögg. :)
 
Nu har jag myst ner i soffan ett tag innan jag ska krypa ner och sova så jag orkar upp och börja jobba kl 5. 
 
Trevlig första advent! :)
coffeeandcupcake.blogg.se

Fint de va med nötter så :)

Svar: Tack så mycket :) Tyckte också de blev en fin liten detalj i adventsljusstaken :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress