Presenterna
Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm
 
Efter lite önskemål från er läsare så tänkte jag visa upp vad jag fick i present när jag fyllde år för två veckor sen. 
 
Så bilderna ovan ser ni presenterna som är:
- Matberedare
- En liten Iittala-skål
- En keramisk kockkniv
- Vakkuumburk eller snabbmarineringsburk
 
Och sist min inte minst, en otroligt gullig liten turkos kolgrill. Den är ju bara för söt grillen. Roligt också att min kära familj hade ett tema på alla presenter, husgeråd/köksgrejer. Väldigt glad för alla fina och användbara presenter.
maja

Vilka fina presenter! :-) fick du något fint av din pojkvän då? :-)

Svar: Ja blev superglad för presenterna. :) Min pojkvän h2av mig ingen fysisk present. Utan fick en myskväll då all fokus var på mig. :)
Malin Lundström

maja

Oj, va kul! :-) vad gjorde ni alltmest då? :-) (ska försöka fixa nåt liknande till min partner och behöver lite tips)

Svar: Vi åt middag, sen hade vi en mysig kväll i soffan med massa tända ljus, film och godsaker.
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress