Mitt nya hem
Efter önskemål så kommer här lite bilder från min nya lägenhet. Varnar redan nu för ett långt inlägg med mycket bilder. 

Första man ser när man öppnar dörren, en liten entrehall och trappen som leder upp till övervåningen.
Övre hallen i lägenheten, och min mysiga spegelhörna. 
Köket, kan inte säga mer än att jag tycker så mycket om de. 

Arbetshörnan i vardagsrummet..
Och resten av vardagsrummet med soff/myshörnan.
Det bästa med hela lägenheten. Ett separat sovrum där det rymms en fullstor säng. 

Sen har jag självklart också ett badrum och en balkong. Men dom ides jag inte fota.
 
(Foto: Jag | Nikon D60 + Nikkor 18-200 mm)
Anonym

Badrum och balkong då? :-)
För det antar jag att du har, iaf badrum haha

Svar: Badrum har jag ja, men tyckte de var oväsentligt att visa. Balkongen står ju bara tom än så länge tills de blir lite varmare väder ute. :)
Malin Lundström

Anonym

Vilken fin lägenhet du har! :-) Var är sängen köpt? Och hur stor är den? Den va fin :-)

Ps. Vill också se bild på badrum och balkong! :-)

Svar: Tack så mycket! Sängen är köpt på Jysk. De är en 180. :) Kommer nog komma bilder på balkongen senare när de blir mer sommar.
Malin Lundström

Anonym

Okej! :-) Vad kostade den? :-) letar nämligen ny säng haha. Åh va bra, glöm inte badrummet :-P

Svar: Jag betalde totalt 6400 för sängen. :)
Malin Lundström

Anonym

Oj, vilken billig säng! :-) måste ha varit ett bra kap! :-P

Svar: Ja jag tyckte att jag gjorde ett kap när jag köpte den. Men de är värt alla pengar när man köper en sängen som man sover bra i. :)
Malin Lundström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress