Ett litet livstecken
Foto: Jag | Mobilbild 
 
Tänkte jag skulle visa ett litet livstecken här på bloggen då det var flera veckor sen sist. 
Vad har hänt sen sist då?  
Jo, jag har börjat på mitt nya jobb hos Skelleftebuss. Haft inskolning i två veckor jag och mina nya kollegor som blivit anställda samtidigt som mig. Vi har lärt oss dom nya linjerna, provkört bussar och varit till Fällfors på utbildning. 
 
Idag börjar den nya stadstrafiken att gälla, den trafik som jag ska köra. Så idag är det första riktiga arbetsdagen och jag börjar med att jobba kväll idag. Känns rätt nervöst, men det är jag nog inte ensam om. Hela företaget är nog nervösa hur allt nytt ska fungera idag och framöver. Men det ska nog gå bra. Börjar med ett rätt lätt pass så det blir kanon.
 
Ha det så bra tills vi hörs igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress