730 days since we first saw each other

Foto: Jag 
 
Just den här dagen för exakt två år sen var början på något speciellt och underbart i mitt liv. 
Det var en väldigt kall skyltsöndag och jag och min älskling hade bestämt att vi skulle träffas för första gången i verkligheten. Och det ångrar jag inte för en sekund att jag gick med på att göra. Jag minns fortfarande hur otroligt nervös jag var för att vi skulle träffas och hur taffatt allting var. Det var svårt att få fram några ord överhuvudtaget. Men efter att vi skilts åt med en kram så svävade jag på moln. Jag var så glad att jag jag hade träffat han. 
 
Nu två år senare kan jag bara tänka på vilka två fina år det har varit och hur mycket jag älskar honom. Ett liv utan honom skulle jag inte klara av. Det skulle bli tomt. Senast i eftermiddag när jag satt i bilen och kollade ut på honom genom bilrutan så kände jag det lilla glädjeskuttet i hjärtat när jag tänkte på vilken fin och underbar pojkvän jag faktiskt har.
 
Puss på dig. Älskar dig. <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress