Dålig uppdatering, jag vet!
Bloggen har verkligen stått för still den gångna veckan, det är jag väl medveten om. Men eftersom att jag jobbar så har jag i princip varit utan orka att göra något när jag kommer hem på kvällen ännu mindre ork att försöka anstränga hjärnan att hitta på mågot vettigt att skriva om. Det är iallafall sista jobbarveckan i veckan sen ska jag ta sommarlov igen då kanske bloggen kommer igång lite mer. Så länge inte vädert blir allt för underbart och håller mig bort från datorn. 

På söndag landar min älskade syster på svensk mark igen, den här gång för att stanna hemma från Paris förgott. Har inte sett henne på ett halvår nu så jag måste erkänna att jag faktiskt längtar ganska så rejällt efter henne. Hon må vara en retsticka och allmänt störande ibland, men samtidigt är hon väldigt bra att ha. Så om du nu läser det här Lena så vill jag bara att du ska veta att du är världens bästa storasyster. <3 

För er som har missat min systers au-pairresa så kan jag rekomendera att ni läser igenom hennes blogg.

Nej, nu ska jag ta mig en kvällmacka och sen börja dra mig mot sängen så att jag inte är allt för trött imorgon. 

Vi hörs vid nästa uppdatering! 
Syrran

Klart att jag är världens bästa storasyster du har ju ingen annan syster att jämföra med ;) och du är världens bästa lillasyster :D av samma anledning ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress