Förkyld förkyld förkyld
Som min vanliga otur så har jag som jag misstänkte i tisdags gått och blivit förkyld, inte så förkyld att jag ligger nerbäddad i säng med 40 graders feber och inte orkar göra något. Men jag är tillräckligt förkyld för att jag inte ska orka göra så mycket. Känner dessutom inte att det blir bättre av att det är varmt och fuktigt ute så att det knappt går att andas genom min redan igen täppta näsa. Jag tror däremot eller mest så hoppas jag på att förkylningen snart håller på att ge sig. 

Men nu ska det här inte bli ett klagoinlägg, utan jag ska försöka vara lite possitv också. Har ju en glad nyhet att berätta, och det är att jag har sålt några av mina bilder som jag har tagit.
Det var nämligen så att jag var och tittade på en vigsel i bönhuset i våras, och eftersom vi kände dom som gifte sig så hade jah givetvis med mig kameran för att bland annat fota lite åt syrran som inte kunde vara där.
Igår så ringde mamman till bruden och frågade om hon inte kunde få köpa av mig några av bilderna då hon hade hört att jag hade fotat i smyg. ( Brudparet ville egentligen inte att folk skulle fota under själva vigseln men jag kunde som sagt inte hålla mig.) Så det slutade med att jag åkte dit med datorn så att hon fick titta och sen köpte hon några av dom. Blev inte så mycket pengar, men en liten slant iallafall. Det känns som bara roligt att någon vill ha bilder som jag har tagit och att dom kommer till användning. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress