Hem ljuva hem
 

Nu är jag hemma efter en kanon helg uppe i Rönäs.
Kom egentligen hem igår kväll men det fanns det ingen ork i min kropp att sätta mig och skriva här på bloggen utan jag stupade nästan handlöst i säng efter att ha duschat och packat upp ur väskan.

Lördag spenaderade vi några timmar i skogen ovanför stugan och letade efter fjällens gula guld, nämligen kantareller. Efter en väldigt lång och jobbig förmiddag så hade vi fått ihop ungefär 16 liter svamp. Senare på eftermiddagen tog jag en promanade upp för Ruttjebäcken för att fota lite.

Söndag förmiddag innan vi packade ihop våra saker så tog jag och pappa bilen en bit in i Norge på en liten fotorunda. Var rätt fina vyer man fick se.  Det kändes lite tråkigt att sätta sig i bilen och åka hem igår eftermiddag men jag hoppas på att få åka upp snart igen. 

Har ungefär 300 bilder på kameran från helgen och har påbörjat redigeringen av dom men just nu hinner jag inte mer. Bilder kommer att dyka upp lite då och då. 

Tjingeling! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress