Onsdag
Pust....äntligen är läxorna gjorda.
Har suttit med våran eländiga svenska fördjupning hur många kvällar som helst, men nu är jag äntligen klar med den. Har också hunnit plugga till första provet i matte B som vi har imorgon, och det känns som att jag kan allt hyfsat bra så det ska nog också gå.

Annars har det inte hänt något speciellt varken idag eller resten av veckan då jag inte har uppdaterat. Dock så fick jag en väldigt fin kommentar av Adam imorse:
"Vad fin du är idag Malin, händer det något speciellt idag eller?" Tack Adam, det värmde faktiskt i hjärtat. Det är såna kommentar man skulle vilja höra varje dag av någon.:) Tyvärr kommer dom inte så ofta. :/

Har inte blivit så mycket bilder här på bloggen ett tag nu, ska se till att få upp några bilder framöver så att det inte bara blir en massa text.

Nu ska jag gå och fixa lite grejer och sen se kvalet i Idol :)

Ha de!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress