090531
Gud vilken varm dag det här har varit.
Nu har sommaren verkligen kommit hit till Skråmträsk och jag hoppas att det kommer att hålla i sig. Men termperaturen skulle kunna få sjunka några grader så att det iallafall går att leva när man ute. Idag har termometern som max varit uppe i 30 grader och det är lite för varmt för mig.
Iallafall idag (i hetan) så har jag hjälp mamma och pappa att fylla jord i en av våra blombänkar som vi håller på att göra om.  Annars har jag bara försökt ta det lugnt idag, man har inte orkat så mycket i den här värmen.

Igår kväll vara jag iallafall hos en kompis och provade på ScrapBooking och det var verkligen hur kul som helst. Mycket roligare än jag trodde det skulle vara. Men insåg också att man måste ha väldigt mycket tålamod när skulle sitta och klippa och klistra. Iallafall Tack V för att jag fick prova. Det här har vi inte gjort för sista gången.

Näe, nu ska jag ta och hjälpa mamma att dammsuga och sen får vi se vad jag gör. Är ledig från skolan imorgon eftersom att PG inte tyckte det var värt att vi som var klara med allt på median skulle komma på lektionerna imorgon. Så jag stannar hemma imorgon.

Hej då!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress